Skip to main content

A New Beginning

I'm back. I got two good news.

  • I passed my final Professional Exam III and I'm so grateful.
    • Hopefully this is for good. So happy yet, some of my friends did not make it this time. They have to stay for another 5-6 months. Never give up my friends! Now I'm thinking of requesting presents from my parents. Wahahaha. It has been so long since I last received a present anyway. My bf? I think I should but pity him. Don't want to keep bugging him for a present. He already gave me almost everything. Love thee.

  • My sister just gave birth to a baby boy!
    • What a great combination we have here (me passing the exam and new family member). Can't wait to see his cute face. Thank God both of them are alright and can just return back home soon afterwards.
That's it.

Comments

Popular posts from this blog

Iklan Nuffnang Statik

Salam semua! Aku nk share satu bende yang aku rasa sangat bagus untuk blogger2 yang rajin macam aku. Hahaha.. Blogger yang ada akaun Nuff, sila baca yeh! Sedang aku blog walking (ntah mana2 aku sampai), aku terjumpe satu blog ni yang cantik layout die. So aku browse through and found something pasal nuff. Macam mana nk letak iklan statik nuff macam kat blog aku ni? Letak arahan ini <div style="bottom: 5px; position: fixed; right: 5px;"> Letak Kod Nuffnang Sini </div> untuk kod skyscrapper tu. Untuk penjelasan lanjut, sila lihat entry ini http://unwanted86.blogspot.com/2009/11/letak-iklan-nuffnang-statik.html Lepas ni, klik2 senang la. takde la tercari2 :)

Pizza treat in KP

The kids wanted to eat pizza. So we went to the nearest pizza hut available here in KP just to find the new pizza promo for the Chinese New Year. It was so delicious and I felt like ordering one more to take home. We managed to finish 3 soups, 1 pizza, 4 wings, 1 spaghetti and 2 bottles of mineral water. We are happy customers. Thank you &#127829; hut.

Majlis bercukur Amir Mukhlis

      Majlis ni berlangsung di Kg Telok Kandis, Pendek, Kelantan pada 29/9/2009. Majlis yang lahir dari idea spontan mamanya (aku la tuh) ini berjalan dengan lancar. Subuh2 hari dah bangunkan die, salin baju (tak mandi pon, sejokk) dan feeding. Nasib baik die memang jenis suka tido waktu pagi, so senang la nk prepare die.             Sepanjang majlis, die tido je. Cume time org duk suap2 mulut die, die macam dah mule nak menangis.. sib baik Pak Muda sempat angkat utk diselawatkan. Tetamu disajikan dengan gulai darat resepi  asli daripada Mak Muda. Alhamdulillah, tinggal akikah saje lagi yang akan dilaksanakan (Insya Allah) pada bulan 6 tahun depan bersamaan kenduri kahwin adik iparku.